duminică, 6 ianuarie 2013

DEAR ANGELLA...


Dragă Angella,

Îţi mulţumesc pentru oportunitatea de a te curta. Faptul că o femeie cu inima aşa larg deschisă ca tine a ales un asemenea şobolan ca mine dintre atîtea şi-atîtea opţiuni, este un miracol al tehnicilor automate de profilare şi de analiză personalizată de trafic, cărora profit de ocazie să le mulţumesc. [....]
Abia aştept să gătim, să alergăm şi să facem copii împreună, în ce ordine îţi doreşti tu, cu căţei mititei şi flocoşi mişunîndu-ne printre picioare, în timp ce. Ori, de ce nu, am putea să le facem pe toate de-odată, într-o strînsă şi romantică relaţie. Cum preferi, important e să iasă cu sex. Ah, da, uitasem, să şi visăm împreună...
O să-ţi trimit diplomele de studii, scanate color, pe adresa ta de e-mail, să-ţi dovedesc cît de inteligent sînt. Le am gata pregătite, parcă special pentru o asemenea ocazie, ce potriveală... O să-ţi trimit şi CV-ul actualizat şi nişte poze recente. Mă-ncearcă o uşoară senzaţie de déjà-vu, aici...
Şi, da, ador că în numele tău angelic s-a strecurat un "dublu L", e un semn, să ştii... Turned me on already.

Cu speranţe legitime şi totodată greu de cuprins în cuvinte,

Gabriell. 
Ice Age 3 - "Alone" :)

14 comentarii:

DaenIris spunea...

Şi aşa a apărut Angell-Gabriell.
:))))
Da' Gabriel e arhanghel, nu? Vrea el să "retrogradeze" la îngeriţe?

JOKER spunea...

:))
Păi daca arhangheliţele nu-s disponibile... ce să facă băiatu'?.. mai... caută şi el prin spamu' personalizat... Mai.. se ia un pic la mişto, pe el, pe idealurile alea ale lui, mai...

Dreamer spunea...

Arhanghelii sunt tot ingeri.

JOKER spunea...

@ Dreamer:
... Desigur... ştiu, port numele unuia dintre ei. Arhanghelii sînt îngeri de rang superior, conducători între ceilalţi îngeri. Cei mai cunoscuţi sînt Mihail şi Gabriel.
Ceilalţi 10 "în functie", conform Wiki, sînt: Raphael, Metatron, Uriel, Chamuel, Zadkiel, Jophiel, Barbiel, Jehudiel, Barachiel, Jeremiel.
Plus al treişpelea, ăla căzutu'...

Anonim spunea...

Ai putea sa-i raspunzi
"Dear angel radios, eu, Rica Venturiano...." etc, mai departe stii tu ce sa scrii, pentru ca ai imaginatie....

JOKER spunea...

@ Lorelei:
:]
Sau aş putea să-i zic, cum se-ntîmplă de regulă in real life: "Da, fată, vreau să visez o viaţă împreună cu tine, deîndată ce voi putea... uite dovada că sînt cine sînt, uite inima mea..." Iar ea, ca o lady, să o ia şi să se şteargă la fund cu ea.
Nu?....
Patterns.

Anonim spunea...

Nu continui. Pentru ca as putea deveni malitioasa, si nu asta e intentia mea.

JOKER spunea...

@ Lorelei:
Sînt convins, că ai putea.
De aceea mă folosesc de ocazie să te... rog / invit public să nu mai comentezi pe blogu' meu.

Anonim spunea...

Iar eu te invit public sa nu mai scrii despre mine pe blogul tau.

Profit de ocazie...
Mare mirare ca le-ai publicat, anyway....

Ca al' data nu publicai.

JOKER spunea...

:D
Eu am scris despre MINE, despre ceea ce gîndesc şi ceea ce simt... ca şi TINE pe blogu' tău, dealtfel.
Ceea ce voi face şi în continuare.

Seeya, in the next life.

pandhora spunea...

ooff...tot indragostit :)

ingerul meu e Raphael :)

JOKER spunea...

@Pandhora:
... iar cîinele se uita la el cu ochii închişi, ca omu'...
:)))
Ca întotdeauna, voi gasi şi partea plină a paharului..

JOKER spunea...

@Pandhora, again:
Frumos înger ai.

pandhora spunea...

da :)