vineri, 20 septembrie 2013

CU PLEATǍ / FARA PLEATǍ, BARDACUL

... sau ce a mai rămas din el, by George.


Tunde-l, Găbiţă, nu-l lăsa aşa, mi-a zis Maestrul sfătos, peste halba de bere, în timp ce vîntul mă ciufulea în fel şi chip, pe terasa deschisă a crîşmei machidonilor. [....] Tunde-l scurt, scurt de tot, că nu arată bine deloc! Asta, dacă vrei să-l mai ai... Nu-ţi face griji, o să-ţi crească la loc, mai devreme decît te-ai aştepta. Nu mai zic că ai şi albit, Doamne, cum ai mai albit... mă îngrijorezi, Găbiţă... Stai liniştit, Maestre, nimeni nu moare din asta, zic, continuînd în gînd: la urma urmei am o vîrstă, ce mare brinză dacă o s-o şi arăt, doar nu mă mai alege nimeni acum, nu-i aşa. Apoi mai vorbirăm de una şi de alta, ne mai povestirăm vieţile, am aflat cu ocazia asta şi ce-nseamnă Ascendentul Anului, interesantă noţiune, plus procedura de a-l "alege", chiar a fost o discuţie interesantă. Am plecat chitit de-acolo, căutînd o frizerie încă deschisă, la aproape opt seara. Culmea, am găsit una după numai vreo sută de metri, am intrat vajnic şi-am întrebat de un tuns scurt de tot. M-a rezolvat o puştoaică tînără şi simpatică, din generaţia aia fără talie, care m-a înţeles, în sensul că am comunicat folosind în total vreo douăzeci de cuvinte de ambele părţi, de la începutul şi pînă la finalul procedurii. M-a făcut chiar să şi rîd, cînd m-a întrebat dacă vreau şi un tuns de sprîncene. Orice, zic, da' asta nu. Pe părţi şi la ceafă cu număru' trei, în creştet cu număru' patru, din maşină. După aia am mai luat două pîini şi-am ajuns acasă în pas întins, oprindu-mă direct în baie, să contemplu "dezastrul".
La urma urmei, ăsta sînt, mi-am zis cu un oftat constatativ, altu' mama nu mai face. Cui nu-i place, să nu se uite.
Pozele mi le-a făcut fără nici o premeditare George, ca de obicei, cu o zi înainte şi o zi după măcelul de pleată.

7 comentarii:

DaenIris spunea...

:))))
E încă prea lung, dom'le!
Ştiu ce zic, fiindcă la mine a fost cu nr.1 peste tot capul!
Şi cred că lumea a fost uluită să vadă o persoană cu mutră de killer purtând fustă..

Ei lasă, că e o schimbare care ajută la regenerare. Iar în compensaţie, poţi să-ţi laşi barbă! Noi, femeile n-avem şansa asta...
:)))))))))))

JOKER spunea...

@ DaenIris: Nu atît lung, cît mai ales rar... că şi ăsta fu un motiv să-l tai, că poate o să se mai regenereze cît de cît. Cum era întrebarea aia la Radio Erevan: E adevărat că în România porumbul creşte ca stîlpii de telegraf? Răspuns: Da, uneori chiar mai rar...
O barbă ţepoasă şi tărcată, părelnică "şansă"..'
:)

DaenIris spunea...

:))))))))))
Mi-a plăcut asta cu porumbul...
Cât despre barbă, nu te dumireşti dacă e sau nu o şansă, până nu incerci.
Plus că, dacă părul are neruşinarea să cadă de pe cap, măcar să aibă bunul simţ şi să crească pe faţă.
:)

JOKER spunea...

@ DaenIris: Mda, la producţia de păr pe faţă stau bine...
:)

DaenIris spunea...

:)

ici-colo spunea...

in sfarsit am gasit unde sa comentez schimbarea de look: e de bine, SuperG; din experienta mea omul pe care nu il mai avantajeaza parul se simte tentat sa zambeasca mai des :)

asta e o chestie pe care eu o numesc dez-identificare: renunta fara mila la chestiile dupa care s-au obisnuit sa te recunoasca cei din jur: parul / freza, hainele / stilul sau orice alte chestii exterioare; ceea ce ramane e ceea ce conteaza.

JOKER spunea...

@ Lucian: Maestre, carevasăzică mă dez-identificai de propria-mi imagine... Întrebarea e ce-a mai rămas. Ori, dacă ce-a mai rămas mai valorează.. "ceva". Complex...